Reális Kritika

Reális Kritika

Tanmese a szolgáltatói panaszkezelésről

2021. október 25. - LE

Egyik reggel azt tapasztaltam, hogy mindkét (!) vezetékes telefonom néma, süket, nincs vonal. Mivel ez fennállt egész nap, másnap jeleztem a hibát a szolgáltató Vodafone (korábban UPC) honlapján a hibabejelentés menüpontban. Következő nap fel is hívott az ügyfélszolgálat, tájékoztatott arról, hogy a bemérésük alapján nincs hiba a rendszerben (ettől azonban én még nem tudtam hívást fogadni vagy kezdeményezni), s természetesen gombnyomogatással arról érdeklődött, hogy fennáll-e még a hiba, vagy már tudok telefonálni. Mivel a hiba továbbra is fennállt, az 1-es gombot nyomtam meg, mire az ügyintéző (valószínűleg már előre felvett szöveggel): - Kollégánk hamarosan jelentkezni fog.

Vártam a kolléga jelentkezését, de az nem történt meg. Ugyanakkor a következő nap ugyanazon a számon ugyanazon szöveggel megint az ügyfélszolgálat jelentkezett, s természetesen az 1-es gombot nyomtam meg, mert még mindig süketek voltak a telefonok. Másodszor is ígéretet kaptam arra, hogy majd jelentkezik az a személy, akivel végre értekezhetek is a hibáról. De nem jelentkezett.

telefon.JPGA napok teltek, de a szolgáltatást nem tudtam igénybe venni. Egyik reggel aztán azt tapasztaltam, hogy ismét van vonalam, működnek a telefonok (csak feltételezésem van, hogyan, miért történhetett). Nos, ezt villámgyorsan jeleztem is a hibabejelentés menüpontban, s kértem, hogy hibabejelentésemet vegyék tárgytalannak. Már azt hittem, hogy több nap után ezzel le is zártuk az ügyet, amikor legnagyobb meglepetésemre váratlanul ugyanazon a számon ismét jelentkezett az ügyfélszolgálat ugyanazzal a szöveggel, mint kétszer korábban, és arról érdeklődtek, hogy fennáll-e még a hiba, aminek megszűnését már jeleztem. Miután háromszor is megnyomtam azt a gombot, amely a hiba megszűnését jelezte, tudomásul vették, és megköszönték. Hogy lúd legyen kövér, néhány (!) nap múlva emailben értesítettek arról, hogy vették azt az üzenetemet, miszerint a hiba már nem áll fenn. Heteken keresztül semmi más nem történt, mint érdeklődés és ígérgetés a szolgáltató részéről, ahelyett, hogy beszélhettem volna egy szakemberrel, aki tanácsot ad, uram ’bocsá kiszáll a helyszínre.

A másik oldalról viszont kétszer is figyelmeztetnek (emailben és mobilon is) fizetési kötelezettségemre mielőtt megérkezne a számlám, és persze ugyanannyit kel fizetnem akkor is, ha napokig nem tudom igénybe venni az adott szolgáltatást. Sőt, ha valaki nem fizeti be időben a szolgáltatási díjat, - de még benne van a kikapcsolás előtti türelmi időben - annak a késedelmi kamaton kívül többszáz forint felszólítási díjat is felszámítanak, de kérdés, van-e mögötte ilyen összegű kiadás.           

A bejegyzés trackback címe:

https://realiskritika.blog.hu/api/trackback/id/tr6916735166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása